Nieuws


Afbeelding

Meld je nu aan voor de Pitchrubriek in Opzij

Datum: 6 mei 2015

Welke onderneemster wil in de komende editie van Opzij in de rubriek 'De Pitch" haar vraag voor financiering presenteren?

 

Wil je net als Liz en Marion van Blushrr bij 50.000 lezers van Opzij onder de aandacht komen en jouw elevator pitch presenteren? Meld je dan bij ons aan. Op deze manier kun je jouw crowdfunding campagne of jouw zoektocht naar investeerders een boost geven. Er worden opnames gemaakt, zodat jouw pitch later ook terug te zien is via de website van Opzij. En je krijgt feedback van een professionele jury die jouw pitch beoordeelt. Aarzel niet als je van deze unieke gelegenheid gebruik wilt maken, want er zijn maar drie plekken. 

Lees meer / Reageer › (786 reacties)
Afbeelding

Nieuwe campagne online: Het Muzieklokaal

Datum: 24 april 2015

Het Muzieklokaal is een ’concertzaal’ met een heel lage drempel, je loopt er spontaan binnen op je gympen. Je hoeft je bezoek niet te plannen of weken van tevoren een kaartje te kopen, want wij zijn dagelijks open. En hier ervaar je dat je geen expert hoeft te zijn om van klassieke muziek te genieten. Luisteren naar de muziek, bijpraten, de krant lezen of juist werken/studeren onder het genot van een hapje en een drankje, dat kan bij Sanne en Talitha.

Reageer › (5 reacties)
Afbeelding

Nieuwe campagne online: Luxury4Lease

Datum: 7 april 2015

Susanna Molander is de founder van de startup Luxury4Lease. Met dit bedrijf wil zij luxe assecoires toegankelijk maken, door deze te verhuren, en speelt zij in op een trend om van bezit naar delen te gaan. Wordt Luxury4Lease de Uber van de fashion? Met jouw hulp is het mogelijk. Door te investeren vanaf € 200 in deze veelbelovende start up profiteer je tevens van een aantrekkelijk aanbod.

Reageer › (2 reacties)
Afbeelding

VERA Crowdfunding Challenge Maand

Datum: 29 januari 2015

Als ondernemer wil je continu verder, je wilt creëren en je bruist van de ideeën. Overal zie je kansen. Je hebt je zinnen gezet op het openen van een tweede vestiging, expansie naar het buitenland, lancering van een nieuw product of juist het starten van een bedrijf. Maar waar vind je het geld om dit te financieren?

Lees meer / Reageer › (3 reacties)
Afbeelding

In negen dagen succesvol crowdfunden? Paulien deed het!

Datum: 19 januari 2015

Met slechts negen dagen doorlooptijd kun je de crowdfunding campagne van Paulien Kok een succes noemen. Zij haalde € 40.000 op via een aandelen campagne voor de groei van haar bedrijf Sportivation. Dit is een bedrijf dat een innovatieve hockey stick voor kinderen van vier tot zeven jaar op de markt heeft gebracht. Via crowdfunding wilde Paulien investeerders aantrekken om het product in binnen- en buitenland nog verder op de kaart te zetten en om het huidige product door te ontwikkelen voor andere doelgroepen. VERA Community begeleidde haar in de aanloopperiode naar de crowdfunding, en hielp haar om haar campagne bij investeerders onder de aandacht te brengen. 

Lees meer / Reageer › (2 reacties)